ایجاد یک بستر هوشمند پویای اقتصادی مشتری محور جهت تصمیم گیریهای راهبردی و روزمره گروه سایپا در راستای احراز جایگاه انتخاب اول مشتریان ایرانی از طریق یکپارچه کردن سیستم های اطلاعاتی و اطلاع رسانی زیر گروه های مرکز مهندسی، زنجیره تامین، واحدهای تولیدی،کانال های فروش، خدمات فروش و شبکه نمایندگان.
ايجاد بستر هاي مناسب سيستمي و فرايندي لازم به منظور برقراري ارتباط دو سويه، آسان و اثر بخش با مشتريان، و استفاده از نظرات ايشان در راستاي ارتقاء سطح كيفيت محصول و ارائه خدمات فروش و پس از فروش جهت ارتقاء رضايت مشتريان و بهبود كسب و كار گروه خودرو سازي سايپا.
در گروه سايپا و با توجه به تعيين اولويت ايجاد مركز ارتباط با مشتريان از سوي مديريت محترم عامل سهولت در دسترسي ،تامين نيازمنديهاي مشتريان ، ارتقاء سطح وفاداري و ايجاد روابطي دو سويه، شفاف ، محترمانه و جلب رضايت ايشان ، در راستاي ايجاد فرهنگ پاسخگويي جزو اولويتهاي مركز ارتباط با مشتريان قرار دارد.
نرم افزارتلفن همراه مشتريان گروه خودروسازي سايپا به منظور گسترش سطح ارائه خدمات خودرو ،ترغيب مشتريان به استفاده از خدمات الكترونيك و همچنين ايجاد يك تجربه عالي در راستاي جلب رضايت هرچه بيشتر مشتريان گروه خودروسازي سايپا پايه گذاري شده است . در اين نرم افزار سعي شده تا خدمات بسياري به مشتريان خودروهاي سايپا ارائه شود . در نسخه اول اين نرم افزار سعي شده تا اطلاع رساني ها و يافتن نمايندگيهاي شركت را براي مشتريان آسان نموده و در نسخه هاي بعدي خدمات متنوع مرتبط و برخي غيرمرتبط با مجموعه سايپا ( در نسخه هاي بعدي اعلام خواهد شد ) را جهت رفاه بيشتر علاقه مندان فراهم نمايد .
نرم افزار تلفن همراه مشتريانمركز امور مشتريان با هدف حمايت از مشتريان و افزايش رضايتمندي ايشان راه اندازي شده است .همچنين مشتريان با عضويت در باشگاه مشتريان مي توانند از خدمات تعريف شده استفاده نمايند.
باشگاه مشتريان